PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

inlägg kommer...

Kategori: PappaBjörn

Idag händer det kanske inte så mycket.... eller så gör det det...


Hoppas på att kunna grilla med grannen Christer och (?) dottern Lovisa samt min vän Tobias och hans flickvän Jessica.  Men om vädret sviker kanske man blir bunden till att vara inne istället... vi får se vad alla tycker, jag är på extremt socialt humör idag och vill umgås med folk i alla fall... samtidigt är jag sjukt sugen på att kolla om fotobutiken har film till analog kamera och se vad den kostar, jag har ju lånat mammas analoga systemkamera från 80-talet för att se om den fungerar eller om det är kasseringstillstånd på den. :)

I alla fall än så länge har inte hänt mycket, Maria gjorde i och för sig min morgon helt perfekt då hon fixade med frukost, kokade ägg och kaffe plus mycket mycket mer under tiden som jag låg och sov/drog mig i sängen.

sen dess har jag suttit i vardagsrummet och spelat gitarr och lyssnat på musik. Nu ska vi åka och handla godis med mera, får se om jag kan övertyga Maria om att det vore en bra investering att köpa en film, om den inte är för dyr vill säga... jag tycker väl att 60-70:- är det värt.

Tjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: