PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Smygreklam!

Kategori: PappaBjörn

Hemma från västkusts-resan!

Här kommer ett gäng av bilderna som pappa tog nu när han var på besök i sverige, jag är i alla fall jättenöjd med hans arbete och väldigt glad över tiden han la ner på att fota mig och min underbara älskling. Den nyfikne läsaren kan hitta flera foton som pappa tagit på: http://pictureart.es


Och som utlovat, foton:


Där har ni några bilder som jag valt ut, vi hade som ni kanske ser skitkul under tiden och om någon vill veta varför vi ser ut som två retards på sista bilden är det för att pappa först pekade i underkant på objektivet och sa "här ska ni titta!" sen utan förvarning flyttade han handen och sa "här är pippin!!!" detta i sig är ganska roligt (jag lovar) men efter att ha gjort så ett par gånger så landade en fågel på balkongräcket utanför, ca 3 meter bakom pappa PRECIS samtidigt som han sa "här är pippin!!" varpå vi bryter ihop totalt.


Nu får det vara nog i alla fall, jag har kort bil hela dagen och är slut i huvudet, 40 mil bakom ratten och jag känner att intelligensnivån är ungefär i höjd med tidigare nämnda pippi.

Datorspel



Över och Ut
PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: