PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

God morgon / god natt!

Kategori: PappaBjörn

Alltså, klockan är när jag skriver detta 03:58. Jag har inte sovit ett piss än så länge, jag är inte ens trött, jag har till och från lagt mig i sängen, stirrat på klockan någon halvtimme utan att ens komma i närheten av sömnig och sedan gått upp igen. Jag har mediterat, testat självhypnos, avslappningsövningar och massa andra finnurliga grejjor, men jag blir FAN inte trött, bara för det så kommer jag när som helst bli skittrött, å krascha totalt, vakna igen efter någon timmes sömn å sen är hela dagen förstörd.... YAAAAY!

Nä nu skiter jag i detta, får vara produktiv istället om det nu inte går att sova!

Idag har jag målat en skiss som jag blev väldigt nöjd med, det är en skiss på en tatuering.

Det är en dedikering till min älskade mamma som betyder väldigt mycket för mig! Jag vet att du vet att jag älskar dig mamma, att jag saknar dig och att du är värd din vikt i guld för mig, att du betyder världen för mig! Jag vet att du vet att jag inte är särskilt bra på att uttrycka sånt särskilt bra och jag vet att du är okej med det.

Jag vet att du inte gillar tatueringar nåt särskilt mycket, men det skiter jag i, denna är för dig.

<3 Mamma

 

Snart ska jag bli pappa, du ska bli FARMOR, fattar du hur stort det är?! Det är nämnligen skitstort!

Vi saknar dig och tänker på dig!

Stor kram till familjen!

 

PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: