PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Bra dag.

Kategori: PappaBjörn

Idag på förmiddagen fick vi ett samtal från Marias mamma, hon undrade om vi ville komma över till VHD på grillat och lite fika.

Jag har inte alls varit i form idag, magen är i uppror förut och huvudvärken som väckte mig imorse håller fortfarande i sig även om den blev lite bättre efter två koppar kaffe.

Vi åkte i alla fall till VHD, snackade grillade och fikade, mycket trevligt på alla sätt och vis.

Har också sett the avengers idag, sjukt fräck film, ska bli roligt att se hur de gör en vettig uppföljare till den!

Nu ska vi ha kväll här, jag ska klippa mig idag eller imorgon, börjar få jobbiga utslag i hårbottnen igen så det är dags för trimmern igen!


Blir nog att sappa runt på teven lite innan vi somnar. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: