PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Rakning:

Kategori: PappaBjörn

kluven

 

Ursäktar känsliga läsare för den överflödiga kroppsbehåringen men det är sådan jag är skapad.

 

Såhär ser det alltså ut när man får en total flipp och bestämmer sig för att raka halva ansiktet och sedan ta kort på hur det blir. Jag hade svårt att sluta flina över resultatet så att raka andra halvan var svårare än beräknat på grund av hysteriska fnissanfall.

 

Nu är jag i alla fall helt renrakad, det håller nog några timmar till innan jag sticks värre än en kaktus igen. Sitter i skolan och lyssnar på föreläsaren som introducerar oss i teleregistrering, det är ungefär lika spännande som det låter, förutsatt att man tycker att det låter skittråkigt, för det är precis vad det är. Nu har vi ätit lunch och börjat igen och det är inte roligare nu än det var innan lunch, en klen tröst är att klockan närmar sig hemgång.... bara 3½ timme kvar tills jag får dra hem.

 

Jag har verkligen inte lust till någonting över huvud taget. Kul? Nej.

 

Dagens plus: Min älskling som ställer upp i vått och torrt.

Dagens minus: Skolan, orken, vädret, pollen med mera.

//PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: