PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Avklarat idag.

Kategori: PappaBjörn

När jag kom hem så stod maten på bordet, fläskpannkakor med lingonsylt! :D Efter maten diskade jag (jag kan eventuellt ha glömt lingonsylten på borde tillsammans med en sked trots att jag tog bort allt annat)... När jag hade diskat så gick jag och rakade mig, badade och vek tvätten. Så har klarat av en del saker ikväll i alla fall. Maria bakar kakor och jag sitter och tittar på. Mysigt. :D Över och Ut PappaBjörn

Kommentarer

  • M Granander säger:

    Är du rakad??? hmm där ser man vad man missar (funderar) Nähä du har la inte rakat dig????

    Jag älskar dig massor de blir tacos när du kommer hem ska försöka ha de på bordet oxå =)

    puss

    2012-04-20 | 15:30:27
    Bloggadress: http://mammakex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: