PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Bra dagar...

Kategori: PappaBjörn

Det är svårt att blogga när man inte jobbar tycker jag, det kan bero på att dagarna passerar på ett helt annat sätt, jag vet inte men jag tror det, jag har inte samma behov av att blogga nu som när jag jobbar, konstigt nog.

Idag har jag haft många underliga saker på huvudet, ost, ärtsoppa & kok-korv, alla dessa saker har jag haft på huvudet på grund av min älskade sambo, som har busat en hel del idag. skitkul faktiskt. Roligast av allt är att hon fick igen, genom att lillan gråt-snöt sig i ansiktet på Maria, det var riktigt roligt, jag kunde inte sluta skratta faktiskt.

Mr. Hoff har vart här med dotter idag, käkat äppelpaj med hemmagjord vaniljsås, SÅ JÄVLA GOTT! bara säger.

Nu är det kväll. Jag har gjort påskskinka och har "smakat" på den två gånger... den var god, jag är hungrig... fortfarande... alltid. typ.

Jag borde inte äta mer, och jag har halsbränna... som vanligt... trist. sova hjälper för att få bort det.

Idag var vi på MVC och tog lite mått på magen, lämnade lite prover och lyssnade på fostrets hjärta, lillan var med och var faktiskt duktig, sen var vi ner på apoteket, inte lika duktig, men vi hade ett litet samtal ute i foajén och det verkade som att hon fick in budskapet av det jag sa.

Sen var vi på en liten lekplats mitt i enstaberga, det kom ut en liten kille (1 år) å hans mamma som lekte med oss en stund. väldigt trivsamt. Sen spårade lillan ur lite. men men sånt händer.

Imorse var jag ute å gick med Hoff och Bosse, det ska bli en morgontradition hade jag tänkt, fast imorn går det inte för då ska jag ha lillan när Maria åker till sin diab-sköterska, fast jag kanske kan ta henne i vagnen... jaja vi får se.


Nu ska jag ta de lugnt, kanske äta mer skinka, kanske en losec... sen sova..

Över och Ut
/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: