PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Gonatt!

Kategori: PappaBjörn

Igår cad, utan problem, efter det stack jag ut och lämnade tiderna till min blivande chef på el och energiteknik, så nu får jag snart ett anställningsavtal på posten.

Idag, fredag den 13'e, cad, massa problem, kom längst i klassen, men ändå. Vart så satans irriterad efter ett tag. Maria kom in till stan och åt lunch med mig och grabbarna, lillan var självklart med och livade upp stämningen. :D

Slutade skolan lite innan 16, hjälpte en polare på systembolaget och tog mig hem i regnet, ibland önskar man verkligen att bussen gick hela vägen hem till dörren.

La mig i sängen när jag kom hem, mös med min älskling och bebismagen som var stundom vild stundom lugn som en filbunke. Lagade mat, tog hand om disken och vek lite tvätt, sen kom lillbrorsan.

Nu sitter vi och tittar på Bad Boys... mycket action och lite hjärna... ;-)

Dags för sängen snart, det känner jag tydligt!

Över och Ut!
PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: