PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

ingen kul läsning men i alla fall:

Kategori: PappaBjörn

Dagen var skit, fick ett fönster-brev från ett inkassoföretag, märk av min förvåning när räkningen i fråga är över 3½ år gammal!

Jahapp, nu är man pank och ska skita ut 3000 kronor samtidigt. Undrar lite över hur vi ska klara oss denna månad och med alla dessa jävla tråkiga överaskningar som kastar sig över mig hela tiden, inte konstigt att man går omkring och mår dåligt och är orolig, så fort man känner sig lugn så kommer ju nästa skit-inkasso!

Allt är bajs.

I alla fall, nog med lipsillerier, Älsklingen gjorde korvstroganoff idag, mycket god (kryddad med oregano kan rekommenderas!) och nu har hon precis bjutt på nybakade scones med ost och te! Hon är en ängel och jag är oändligt tacksam att hon orkar med mig och allt!!!

Nu ska jag fortsätta virka skor så jag vill inte skriva mer!

Över och Ut
PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: