PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Måndag morgon.

Kategori: PappaBjörn

Vaknade inatt av en hysterisk liten som var rädd för Ursula (bläckfisken från den lilla sjöjungfrun), fick städa ur spjälsängen som vi knappt behövt använda till henne förrns nu, hon gick å la sig och somnade utan problem, imorse fick vi väcka henne då hon låg och sov så gott.

Nu är frukosten avklarad och vi ska iväg till dagis på ett litet möte, sen ska jag ringa IBIMRI (mitt distansjobb) och fråga varför jag inte fått varken lön eller lönespec från dem.

Sen får vi se vad som händer i eftermiddag. Något roligt hoppas jag.


Dagens Pepplåt: MGMT - Kids

Dagens förhoppning: Att snön smälter undan och det blir varmt igen

Ser fram emot: Promenaden hem från dagis, ska bli skönt att röra på sig lite.

Film jag tänkt att se: Ink (halvpsykotisk skum film som enligt min bror ska vara sevärd)

Film som inte går att förstå: Funky Forest (jätteskum, men se den ändå, fattar ni vad den handlar om så förklara det för mig!)

Vill göra: Gå på stan, låter kanske konstigt men jag känner för att irra omkring planlöst utan egentligt mål, faktiskt.




Över och Ut (For now)
/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: