PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Påskdagen, en LÅNG söndag!

Kategori: PappaBjörn

Okej, jag kan ärligt erkänna att jag inte gjort särskilt mycket idag, jag och Maria har spenderat större delen av dagen vid köksbordet, vi har spelat olika spel mot varandra på spelsajten king.com det verkar bugga en hel del men det var roligt i alla fall!

Har fortfarande förbannat ont i höften/benet/ryggen som jag skrev om i förra inlägget. Detta trots att jag har stretchat som tusan på flera olika sätt OCH tagit alvedöön! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra om detta inte släpper för det är ingen rolig värk att gå omkring med.

För en stund sedan åkte vi i alla fall till MAXI, de har ju snorbilligt godis just nu (2.90/hg) så vi köpte nästan ett kilo, samtidigt köpte vi tzatsiki, pommesfrites och lite annat smått och gott som jag knappt kommer ihåg trots att denna händelse inträffade för mindre än 45 minuter sedan.

Jag håller nu på att laga mat, det blir curry-stekt kycling med pommes, tomater och tzatsiki. Sen ikväll ska jag spela lite med min goda vän Keivan från Göteborg, för det har jag lovat honom i flera dagar nu utan att det har blivit av riktigt.

Hoppas inte ryggen mördar mig när jag sätter mig i datastolen bara.... kanske ska sitta kvar i soffan i köket där jag sitter nu, för här sitter jag faktiskt smärtfritt konstigt nog!!

Maria sitter och knappar febrilt på ett inlägg som hon valt att kalla "Den egentliga sanningen", jag blir lite nervös av både namnet och en del konstiga frågor och kommentarer som man hör... men jag får väl läsa det när det är klart och publicerat för omvärlden, så när ni kan läsa det så kan jag läsa det, dessförinnan har jag glutt-förbud på hennes skärm.

Nu ska jag vända på våra pommes, annars kommer de bli ojämnt tillagade.

Över och Ut
PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: