PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Söndag i sängen...

Kategori: PappaBjörn

...eller typ i alla fall

Jag är så förbannat trött idag! Men det var trevligt som fasen igår i alla fall!

Fröken H och "psykopaten nedanför" som han kallar sig själv, var här på besök, vi käkade hamburgare och drack kaffe, väldigt trevlig kväll all in all, sen somnade vi och sov gott väldigt tidigt.

Idag vaknade jag 06:55, Nathalie satt i soffan och sjöng, så jag gick upp och satte på teven åt henne, sen fixade vi frukost efter ett tag, jag har pratat i telefon större delen av dagen, men jag har klarat av Farfar & Farmor, min kusin, min ena bror, en av mina bästa vänner från göteborg och pappa. Kul att höra vad alla har för sig nu för tiden!

Nu är fröken H här igen och lånar tvättstugan, för jag har inte kopplat in hennes tvättmaskin ännu, det får bli i veckan.

Trökigt inlägg, men har inget att skriva direkt.

Över och Ut
/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: