PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Specialdesignade virkade basketskor till min vän DW

Kategori: PappaBjörn

Jaha, som några av er kanske har läst tidigare så har jag börjat virka basketskor i bebis-storlek.

Jag gjorde häromdagen EN sko till en kompis som går samma utbildning som mig, han är med i en parkourgrupp här i Nyköping som heter Werun, de håller på med en del uppvisningar och sysselsätter barn och ungdomar som har ett aktivt intresse för att röra på sig.

Jag tänkte i alla fall lägga upp lite bilder på detta, som faktiskt blev min bästa sko hitintills!

Så here goes:

Har broderat in texten "WERUN" på skaftet av skon, kanske inte optimalt men det tar sig!

Nu har jag och lillan snackat med min älskade lillasyster Marina i ca 45 minuter, hon var tvungen att gå för att hinna göra klart sitt arkitekt-arbete som hon håller på med. Tacos har vi också hunnit med och snart är det dags att lägga lillan, samtidigt sitter jag här och väntar på att DW ska logga in på skype så att vi kan planera pluggandet i helgen, har 50 instuderingsfrågor att klara av och 4 personer jobbar snabbare än 1. :P

 

 

Nu ska jag fundera ut hur nästa sko ska vara designad, har två önskemål från folk i skolan, och ni vet, vill ni ha ett par så är det bara att höra av er så löser vi en beställning, självkostnadspris gäller! :D

 

Över och Ut

PappaBjörn

Kommentarer

  • DW säger:

    HIHIHIHI Björn<3

    2012-04-20 | 19:25:34
  • M Granander säger:

    Bort med tassarna pysen han är MIN! =0p

    2012-04-20 | 20:18:47
    Bloggadress: http://mammakex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: