PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

The final count down!

Kategori: PappaBjörn

Happenings värda att lägga på minnet:

6
Dagar kvar tills min lillebror Tobias kommer på besök.

25 Dagar tills vi åker till västkusten och hälsar på familj och vänner.

30 Dagar tills lillan fyller 4 år.

67 Dagar kvar tills jag får "sommarlov" / sommarjobb på El & Energiteknik i Nyköping

99 Dagar kvar till beräknad förlossning.

135 Dagar kvar tills jag och Maria har varit tillsammans i ett år. <3



Bara så att alla vet, lixom.

Över och Ut
/PappaBjörn

Kommentarer

  • Cissi- Ensamstående med Wictor säger:

    Är jag en av de vänner tro?

    2012-04-08 | 18:29:06
    Bloggadress: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
  • PappaBjörn säger:

    Jadu cissi, jag hoppas väl att vi ska kunna klämma in dig också! :) Vi kan ju höras när det närmar sig i alla fall!!!! :D KRAM!

    2012-04-08 | 19:11:44
    Bloggadress: http://pappabjorn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: