PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Det är rätt otroligt egentligen.

Kategori: PappaBjörn

Jag ska bli pappa, det är rätt otroligt egentligen. Jag träffade M i augusti förra året, det är 6 månader sedan. Vi har hunnit med en jädra massa tillsammans redan.

jag har blivit antagen till KY-elteknik, för att bli någonting i framtiden, jag har flyttat från Göteborg till Nyköping, en flytt på närmare 40 mil, sen har vi tillsammans flyttat från Nyköping till Enstaberga. Vi har förlovat oss, planerar att gifta oss sommaren 2013 och störst av allt är som sagt att vi ska få barn tillsammans. Det är faktiskt smått otroligt faktiskt. Inte alla kan skryta med att de ska bli föräldrar.

Det finns ingen som är så vacker som M är, ingen som är så snygg, söt eller rolig heller. Jag är så otroligt glad över att det blev vi två, eller tre på väg att bli fyra snarare, jag är ju redan extrapappa åt en jättesöt treåring också. Jag är verkligen stolt över vår familj, skryter om familjen så fort jag får chansen. Berättar om allt roligt vi gör tillsammans och hur mycket jag ser fram emot att bli pappa!

Imorn är vi i vecka 20, då har halva tiden gått, det känns som att vi nyss fick reda på att vi skulle ha barn men redan så har halva graviditeten passerat, detta har varit det snabbaste halvåret i mitt liv!

Jag kan inte beskriva hur mycket min familj betyder för mig, jag kan inte sätta ord på hur mycket jag älskar dem.

Min familj <3 så söta att jag smälter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: