PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Fredrik Backman, eller, mannen som åt upp storsjöodjuret.

Kategori: PappaBjörn

Jag läste Fredriks krönika om Sveriges största hamburgare, jag blev imponerad, jätte.

Vill du också bli imponerad så läser du här: http://cafe.se/kolossen-fran-ytteran-%E2%80%93-jakten-pa-sveriges-storsta-hamburgare/

Vill du hellre läsa andra saker som Fredrik har skrivit så läser du här: fredrik.cafe.se

Nu hade i alla fall jag tänkt att vika kläderna som jag skrev att jag skulle vika förut... istället för att göra som jag skrev så drog jag igenom en omgång disk, fixade så att lillan fick i sig mat och nattade henne. Sen spelade jag en League of Legends match, det gick bra men den drog ut på tiden lite längre än vad de brukar. MEN som sagt, jag ska vika kläder, så nu får ni klara er utan mig!


//PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: