PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Har du?

Kategori: PappaBjörn

Har du stått en hel arbetsdag och tittat på en man 50+ som leker med en grävmaskin? Har du det så vet du precis hur min dag har varit! Har du inte det? Grattis, inget som är att rekommendera, OM du inte har tänkt att ta självmord genom uttråkning då förståss. Fick jag köra? Nej, det var nåt om försäkringar och så vidare, han såg förskräckt ut så fort jag rörde vid maskinen.

Sen träffade jag älskligen och lillan i stan, det gjorde min dag mycket bättre, älskligen sover i soffan, och det behöver hon. Lillan sover i sin säng, det behöver vi alla, VERKLIGEN!

Imorn händer det mycket, nej massor! Min bättre hälft med bihang åker till Skövde, min bror kommer hit, jag ska fixa ett busskort, och redan där höll jag på att tabba mig för jag har redan lagt ner det andra kortet i M's plånbok. Tack bloggen för att du påminner mig! Sen var tanken att jag efter praktiken också ska hinna med att diska, tvätta och städa också. På söndag kommer mina små änglar hem igen och då ska allting vara rent och fint hade jag tänkt.

Nu ska jag väcka min älskling trots att det skär i hjärtat på mig. Hon har lite att göra inför imorn, jag har i alla fall tagit fram hennes busstid och mitt busskort. :D


//PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: