PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Kvällsbloggin'

Kategori: PappaBjörn

Nu har jag diskat, det är faktiskt skönt att diska, lugnande och självbelönande. Man ser hur disken går från ena sidan av diskbänken, smutsig, ner i ett vattenbad, vidare upp i mina händer och slutligen placeras det REN disk i ett diskställ, nästan som om det vore ren magi. Skämt åsido, det är avslappnande att stå å gnugga skit från tallrikar och bestick, i vanliga fall, idag var det mest jobbigt för jag har fortfarande ont överallt och jag är fortfarande frusen i benmärgen. Lillan tittar på barnprogrammen och Fröken M ligger och sover, hon har vart trött hela dagen idag så det är lika bra att låta henne sova en stund. Nu ska jag bara slappna av resten av kvällen! /PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: