PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Man kanske skulle ta och städa lite?

Kategori: PappaBjörn

Jag hade tänkt att det kunde sitta på sin plats med lite städning, eller, Maria tycker att det ser trist ut när vi fortfarande inte fått någon ordentlig ordning trots att vi faktiskt har bott här ett tag nu... Och jag är faktiskt benägen att hålla med henne om den saken, saker står lite, kaosartat, typ.

Så nu har jag skrivit en lista där jag kategoriserat saker efter vilket rum jag hittade dem i, nu ska jag sortera de sakerna och, lixom, hitta en plats där de står bättre än där jag hittade dem. Hänger ni med? Nej, inte jag heller riktigt, MEN, det blir säkert bra när jag är klar, för jag har faktiskt gett mig fan på att det ska bli ordning nu.

Så ner i källaren och upp på vinden för att inventera utrymme, sortera och se till att allting hamnar i någon slags ordning, ja, för framtida förflyttning och sådär.

Maria sitter för övrigt i soffan och fixar med sin blogg, kan bli kul!

Jag är kaffesugen, varför ÅH varför, varför sket jag i kaffet igår när vi var på Willys? Det var ju faktiskt jättedumt av mig.

Jaja, back to work.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: