PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Nöjd med min design, eller, kaffe med selektiv verkan.

Kategori: PappaBjörn

Äntligen, efter rätt så många timmars pillande så har jag lyckats bli relativt nöjd med min design. Visst finns det lite små skavanker här och där, bakgrunden är inte helt rakställd med resten av sidan osv men i alla fall, jag är nöjd.

Nu sitter jag och fördriver tiden, väntar på att klockan ska bli efter 11 så att jag med gott samvete kan börja spika kabel-klammer och gå ner till grannen för att se om det är okej att jag använder tvättstugan trots att det är en tvättstugefri dag...

Tror ju självklart inte att det är ett problem men det är ju snyggast att fråga, så att man inte mot all förmodan sabbar den grann-relation som vi har idag.

Två koppar kaffe idag på morgonen för övrigt, det var gött men jag blir ju inte pigg av det. Irriterande må jag säga, om jag dricker kaffe klockan 7-8 på kvällen så förskjuts min möjlighet att somna med åtskilliga timmar, och då menar inte jag att jag har svårt att somna vid 22-23 utan att jag ligger och vrider i sängen som en borrmaskin 02-03 med hyperaktiva tendenser.

MEN när jag vaknar i normal tid, känner mig lite trög och kokar en kanna kaffe (2-3 koppar) så kan jag halsa den kannan utan att det över huvud taget verkar ge någon slags signal till frontalloben om att det är dags att slå över i fulltrycksturbo. Så jag får fortsätta dagen som en lobotomerad zombie och se om jag kommer igång öht idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: