PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Titta inte på mig sådär...

Kategori: PappaBjörn

...Nej, det gick inte optimalt med städandet.

Det började bra med att jag inventerade lägenheten, sen plockade jag ut lite olika saker i hallen som jag tyckte skulle upp på vinden till ett av våra tre förråd.

Bar upp ovannämnda saker till förrådet, gick ut med lite skräp, hjälpte Maria att sortera och kategorisera lite köket. Sen blev det mest magplask av alltihopa, jag har helt enkelt inte kommit längre.

Men jag lagade köttfärspaj till middag, den var jättegod. I den hade jag köttfärs, majs krossade tomater och en kvarts gul lök. Först ville Nathalie inte äta, sen ville hon fortfarande inte äta, sen storbölade hon i nästan 40 minuter, för hon ville ju inte äta, inte ens smaka lite, jag blev lite irriterad, sen kom Maria, då sa det bara poff så hade hon ätit upp allting på tallriken, och Maria också, hon tyckte att pajen var jättegod *STOLT*.

Sen blev det glass och lite coctailfrukt.

Nu sitter jag här och väntar på att magsäcken ska bli mindre full, för om jag gör för stora rörelser nu så spricker jag nog, ärligt talat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: