PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Trött igen.

Kategori: PappaBjörn

Okej, ni som läser, vilka ni nu är, kanske minns att jag skrev igår morse ungefär samma tid som nu att jag var trött, jag sov dåligt natten till igår, vaknade ofta, vände och vred på mig och kom inte riktigt till ro i kroppen. Det var jobbigt för gårdagen blev lite som i ett töcken eftersom jag var ganska trött framåt lunch...

Idag kommer inte bli bättre, idag kommer faktiskt bli sämre, utan att gå in på detaljer så kan jag säga att jag sovit extremt dåligt inatt, snudd på inget alls. Så vi får se hur länge jag orkar på jobbet innan jag tappar uppmärksamheten totalt och bara glider med och hoppas att jag inte gör mig själv eller någon annan illa på grund av min trötthet.

Nu får det bli en alvedon, sen ska M få en puss i pannan innan jag glider iväg till jobbet. Önska mig lycka till och skicka mig all energi ni har, för just nu går jag på reservkraft!

/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: