PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Välkommen till PappaBjörn.

Kategori: PappaBjörn

Jag tänkte att jag skulle göra ett försök att skriva blogg...

Jag vet att det inte är första gången jag lägger upp en blogg, risken finns faktiskt att den inte är sista gången heller.

Tanken är i alla fall att min blogg skulle handla om allt som händer i mitt liv nu. Jag ska ju bli pappa, en för mig helt ny upplevelse på alla sätt och vis, världen får en ny referensram när man ska få barn. Utöver reflektioner till papparollen kommer jag skriva om familjen, mig och sånt som händer runtomkring oss.

Så, hej för nu snart kommer mer.

Kommentarer

  • mammakex87 säger:

    Du är väldigt dålig på att uppdatera älskling! Eller har du fastnat på den dagen? Skulle vara skönt om jag oxå kunde få en sån dag lite då o då =p

    2012-02-17 | 11:02:58
    Bloggadress: http://mammakex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: