PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Vi kom till porten...

Kategori: PappaBjörn

där mötte vi grannen som skulle ut med sin hund, när vi sa att vi skulle iväg och köpa pulkor replikerade han "Nej för fan, gör inte det." och flög iväg upp för trappen igen, ner igen och vidare ner i källaren, han sa åt mig att följa efter och innan jag visste ordet av så hade jag en pulka i ena handen och ett tefat i den andra.

Vi åkte förvisso ändå in och köpte en pulka till eftersom "mormor" behöver en också till när lillan är hos henne eller liknande.

Vi klev av och tog en skön promenad bort till ÖoB, det tog ca 15 minuter att promenera, sen gick vi omkring i butiken och hittade lite smått och gott, nu äntligen fick jag köpa mitt efterlängtade kaffe så ska snart sätta på en kanna. Ska ner å tacka grannen, hunden får en dragleksak och grannen får låna min musiksamling och se om han hittar något han tycker om.

Sen får vi se om dagen har fler äventyr i siktet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: