PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Det kommer bli awesome!

Kategori: PappaBjörn

Nya soffor är på väg hit as we speak, som man säger...

Jag ser fram emot lite bättre sittmöjligheter i vardagsrummet, så att man kan sitta framför teven även om ens bättre hälft råkar somna i soffan... Jo det händer faktiskt, ofta... Fast just nu sover hon i sängen faktiskt, på min sida, inte för att det gör nåt, men ni vet, bara poängterar.

Jag ska försöka komma på något bra att äta till lunch trots att frysen är relativt tom på bra lunchmat...

och så ska jag kolla vad lillan har snickrat ihop av klossarna inne på sitt rum, fast jag fick lite pause nu för hon såg en traktor genom fönstret å vart helt mesmerized!



Tjipp å hajk!
/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: