PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Fredag!

Kategori: PappaBjörn

Det är dags! För helg alltså. :)

Veckan har på nåt underligt sätt gått i ett rasande tempo, jag minns knappt vad jag gjorde i början av veckan men nu är det i alla fall fredag och dags att slappna av!

Efter jobbet åkte jag hem, skulle sätta upp en taklampa i sovrummet som satt lite dåligt, problemet var bara att takdosan jag hade satt kass som fasen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra där nu, kanske kan lösa det lite snyggt i alla fall...

När det var klart satte jag av för att snacka med XL bygg om sommarjobb, det blev tvär-nej på stående fot på grund av någons son som hade frågat och sådär, men men, sen åkte vi till Willys och handlade lite godis och andra grejer, jag är chipssugen och snart är det dags att öppna lilla påsen. :D

Nu sitter vi allihopa i vardagsrummet och tittar på avslutningen av den lilla sjöjungfrun, hade glömt hur bra den filmen är.


helg som sagt, over and out!
/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: