PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Ja, såhär se det ut när man limmar en golv...

Kategori: PappaBjörn

imag0303 (MMS)

Ja, såhär se det ut när man limmar en golvvärme, slitigt för både rygg och knä kan jag säga. Efter att jag installerat kabeln drog vi tillbaks till kontoret. Snart är hela verkstaden klar, upp med lite mer gips i vägg å tak, dit med lite dosor, lampor uttag och måla. Bara. Efter att vi vart där så kopplade vi ur en varmvattensberedare sen har vi installerat lysrör utomhus, sanslöst jävla kallt!! :-( å till råga på allt så får jag ingen skjuts hem idag utan sitter nu på en sunkig buss å fryser. Det positiva är i alla fall att jag nu ska hem till min underbara familj å mysa med dem, kura ner mig i soffan är planen. Vill bara tillägga att jag aldrig mer vill vara utan min älskade så många dagar som jag var förra veckan! en natt okej men tre är två för mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: