PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Min definition av livet.

Kategori: PappaBjörn

Att känna din kropp intill min, din bröstkorg som rör sig för varje andetag du tar...

Din lena hud under mina händer...

Att känna doften av ditt hår, mjukheten i att trycka in näsan i nackhåret och dra in din doft i mina lungor...

Att se lugnet i ditt ansikte när du sover, fridfullt och avslappnat med ett litet leende på läpparna...

Du ler när du sover...

Att somna bredvid dig och vakna i samma säng som dig...

Dina små tjuvnyp när jag diskar, dina knäppa kommentarer och dina underbart vackra ögon...

Att vi ska få ett barn tillsammans.





Allt detta definierar LIVET för mig, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt.

/PappaBjörn <3 Mammakex 4-ever

Kommentarer

  • mammakex87 säger:

    Ska vi smyg gifta oss?? Nu i påsk?? Kan förnya löftena nästa sommar när hela familjerna är samlade =)

    Älskar dig av hela mitt hjärta älskling <3<3

    2012-03-15 | 19:53:32
    Bloggadress: http://mammakex.webblogg.se/
  • Jenny säger:

    Så vackert skrivet! :)

    2012-03-20 | 19:05:06
  • PappaBjörn säger:

    Det är lätt att skriva vackert när man kan hämta inspirationen direkt ifrån hjärtat, ärliga känslor och inget annat. :)

    2012-03-20 | 20:25:11
    Bloggadress: http://pappabjorn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: