PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Nu e de fan vårkänslor!

Kategori: PappaBjörn

Okej, okej!

Jag vill inte överdriva eller så, men det är fan vår i luften! Den är här lixom!

Idag på jobbet: 17 grader, UTE!

Satt i solen med kaffe precis efter lunch och bara gottade mig i säkert tio minuter, det var så jävla skönt. Sen kom (min blivande fru) M och hämtade mig, vi stack upp till sjukhuset, en snabb ögonbottenfotografering senare (inkl. fika) sen åkte vi hem.

Fixade och donade lite med bilen, hoppas att jag blev av med jordfelet som gör att blinkerserna ibland inte fungerar som dem ska. Stod ute å snackade skit med grannen en bra stund och hittade en reservdel, ny, i påse, i baggageutrymmet på bilen, SOM JAG BEHÖVDE JUST DÅ! Det var random, fortfarande typ klockan sju på kvällen var det riktigt ljummet och gôtt att stå ute, men ännu godare var våfflorna som M hade gjort. Så nu sitter jag i fotöljen i min sparkdräkt och bara njuter av livet.

Life.Is.Good!

/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: