PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Om de ser ut såhär...

Kategori: PappaBjörn

Till vänster på bilden: Hål i botten på elcentral, till höger på bilden: DÖD mus.

Mus i elskåp.

Så varken vill eller bör du stoppa händerna i elcentralen.

Denna central saknade viktiga skyddsflänsar i botten vilket gjorde det möjligt för gnagare (i detta fall en mus) att ta sig upp i centralen, musen har tuggat på en kabel och den fick antagligen en chock (haha) när den bet igenom höljet på en av kablarna, instant death.

I alla fall, jag har haft en givande dag på jobbet, installerat snygga lampor, fixat dimmrar med mera, nu är jag slut i kroppen och har ont överallt, jag har kommit hem till mina älsklingar, ätit mat och diskat. Det känns bra att dagen närmar sig sitt slut och nu ska jag inte göra mer idag, eller jo, jag tänker snuska med min största älskling och äta chips framför teven, dock inte nödvändigtvis i den ordningen.




Over and Out!
/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: