PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Oplanerad lördag...

Kategori: PappaBjörn

Vaknade 06:30 imorse av att lillan kom in och sa att det var dags att vakna "För det är faktiskt Lördag idag!" eftersom jag inte kunde argumentera emot det så fick jag gå upp, satt å surfade runt lite på datorn och hittade en sida som visade steg för steg hur man ritar t.ex simpsons-karaktärerna med mera. Har spenderat morgonen med att skissa hela simpsons-familjen för att sedan färglägga den samma, jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Ungefär samtidigt som jag blev klar ringde min svåger (M's bror) och frågade om vi skulle hänga med in till buziz så att barnen fick leka av sig litegranna, efter snabbt rådslag med resten av familjen sa vi ja och J kommer och hämtar oss runt 11-snåret.

Sen får vi se vad resten av dagen har i kikaren för oss...

Imorn ska vi i alla fall hjälpa fröken H att flytta till ett radhus i Svalsta, det ska bli kul. Jag får inte glömma att ringa Jeppe i eftermiddag, frågade ju igår om vi skulle hitta på något idag och det hade ju vart idé att göra det när vi ändå ska in till stan lixom.

Nu blir det äventy!

/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: