PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Ursäkta uppehållet, åter till normaliteten.

Kategori: PappaBjörn

Hej på er!

Nu är allting tillbaks till det normala, min familj är återförenad och praktiken är tillbaks i gamla hjulspår.

Älsklingen har vart nere i Skövde hos fröken J då lillan skulle spendera några dagar hos sin pappa. De hade det trevligt såvitt jag förstått det hela, min sötnos har tydligen matat fröken J's bäver med vitkål, båda vart lika förvånade.

Under tiden som de var nere i väst så var tanken att brorsan skulle kommit hit, men hans mage satte stopp för den långa resan och han fick vackert lov att stanna hemma. Istället kom DW och StarFlip hit under helgen, vi skulle egentligen lanat men vi var mer ute i det fina vädret än vad vi var inne framför datorerna.

Vi körde en del parkour i skogen och även hoppade vi runt bland ABECE's övergivna betongblock. Vi var också och "lekte" på svalsta skolas skolgård, vi körde hinderbanan som jag fick höra om genom en kollega på praktiken osv.

Nu är som sagt familjen hemma och jag fick nyss en spark i ansiktet från mitt blivande barn.

Nu ska vi göra varma mackor!

Over and out
/PappaBjörn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: