PappaBjörn

En blogg om mitt liv och det som snurrar i huvudet på en blivande pappa...

Från Öst till Väst...

Kategori: PappaBjörn

Yepp, vi satte oss i bilen i söndags morse, körde över 40 mil nästan i ett streck och överraskade min lilla mamma på födelsedagen runt lunchtid. Alla blev väldigt förvånade över att se oss, vi skulle ju inte komma förr'ns på onsdag (imorgon).

I alla fall, vi tog det lugnt och bara var sociala resten av söndagen, sedan på måndagen var vi uppe tidigt, åt frukost och spenderade förmiddagen med att göra mest ingenting speciellt, sedan på eftermiddagen stack vi ner till Kungälv och hälsade på farmor, farfar och min lilla pappa som är uppe och hälsar på från spanien.

Trevligt att få spendera en eftermiddag med honom och se hur bra han kom överens med min älskling och lillan. Vi tittade på Kungälvs Manskör som sjöng in våren vid Bohus fästning sedan åkte vi över till missionskyrkan och tittade en stund på valborgs-brasan som de hade tänt. Efter det körde vi hem pappa till farmor & farfar sedan åkte vi tillbaks till orust och la oss för att sova nästan direkt.

Idag har vi i princip bara vaknat och ätit frukost, om en timme ska vi upp till mormor på lunch vilket ska bli trevligt.

valborgsbrasa

Valborgsbrasan

 

Ett pussel som jag ritade när jag var knappt 4 år.

Pussel

 

lillan och anders slappar i hängmattan

Lillan & Anders

 

Här beskådar pappa och Maria ett foto som han tagit...

Pappa & Maria

 

 

 

Det var allt

/PappaBjörn

Kommentarer

  • Cissi- Ensamstående med Wictor säger:

    Vafan :(! Nu missade jag dig ju. Suck :(

    2012-05-01 | 19:32:43
    Bloggadress: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
  • PappaBjörn säger:

    Jo så kanske det är, fast vi är ju faktiskt här tills på söndag...

    2012-05-02 | 07:44:35
    Bloggadress: http://pappabjorn.webblogg.se/
  • Cissi- Ensamstående med Wictor säger:

    hade jag haft råd hade jag lätt kommit till gbg själv, men att leva på 164 kr denna månaden är inte att leka med, så vi lär nog itne ses :(

    2012-05-02 | 15:10:58
    Bloggadress: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: